تابلو اعلانات

اولین مرحله کارگاه های آموزشی دبیرخانه توسعه فرهنگ قرآنی (سال تحصيلی 05-1404)

مکان
خیابان جمهوری، نبش کوچه ۶  اداره کل تبلیغات اسالمی استان قم
خیابان جمهوری، نبش کوچه ۶  اداره کل تبلیغات اسالمی استان قم
خیابان جمهوری، نبش کوچه ۶  اداره کل تبلیغات اسالمی استان قم
عنوان کارگاه
تربیت نسل Z و آلفا
تربیت نسل Z و آلفا
تربیت نسل Z و آلفا
ساعت
18:30
18:30
18:30
تاريخ
1404/08/14
1404/08/21
1404/08/28
روز
چهارشنبه
چهارشنبه
چهارشنبه
گروه درسي
دبیرخانه توسعه فرهنگ قرآنی
دبیرخانه توسعه فرهنگ قرآنی
دبیرخانه توسعه فرهنگ قرآنی
رديف
1
2
3

نتایج اولین جشنواره استانی "معلم توانمند" دبيران دوره ی دوم متوسطه (سال تحصيلی 04-1403)

جغرافیا

ردیف

نام و نام خانوادگی ناحیه/منطقه آموزشگاه نوع تقدیر رتبه
1 زینب تیموری یانسری 4 فاطمیه استانی دوم
  طیبه حیدری فطرت 4 برقعی استانی دوم
2 معصومه سلیمی 3 حضرت معصومه(س) استانی سوم
  لیلی آرزومندی 3 حضرت مریم(س) استانی سوم
3 زهرا گودرز 3 حضرت مریم(س) استانی شایسته  تقدیر
  ریحانه باباعبداللهی 3 حضرت مریم(س) استانی شایسته  تقدیر

تاریخ

ردیف

نام و نام خانوادگی ناحیه/منطقه آموزشگاه نوع تقدیر رتبه
1 ریحانه سادات حسینی جمکرانی جعفر آباد حجاب قاهان استانی سوم
  نرگس شفیعی جعفر آباد حضرت مریم(س) استانی سوم
2 زهرا جمالی 1 صباری استانی سوم
  ندا ندرلو 1 شرافت استانی سوم

ریاضی

ردیف

نام و نام خانوادگی ناحیه/منطقه آموزشگاه نوع تقدیر رتبه
1 نفیسه اعتمادی 3 حضرت مریم(س) استانی اول
  سارا جعفری 3 حضرت مریم(س) استانی اول
2 نرجس حسینیان 1 باقرالعلوم استانی دوم
  طاهره رضا خوشدانی 1 باقرالعلوم استانی دوم
3 عاطفه خزایی 4 فرزانگان استانی دوم
  مونا خدا قلی 4 هدایت استانی دوم
4 فاطمه حکمت جعفر آباد حضرت معصومه(س) استانی دوم
  مینا شاهوند جعفر آباد حضرت معصومه(س) استانی دوم
5 زهرا رعیت زاده 2 فرزانگان استانی سوم
  نسیبه دهنوی 3 رضوان استانی سوم
6 عطیه ولی 3 صبا استانی سوم
  شقایق شیرازی 3 صبا استانی سوم
7 رضا درخشانی نیا 1 هدایتی استانی سوم
  حمید عسکری زاده 1 هدایتی استانی سوم
8 مهدیه آقا زیارتی 3 غدیر استانی شایسته تقدیر
  نرگس محمدی 3 غدیر استانی شایسته تقدیر
9 فاطمه روحی جعفر آباد حضرت خدیجه(س) استانی شایسته تقدیر
  اعظم یوسف زاده عینی جعفر آباد حضرت مریم(س) استانی شایسته تقدیر

فیزیک

ردیف

نام و نام خانوادگی ناحیه/منطقه آموزشگاه نوع تقدیر رتبه
1 ندا قائمی 2 اسحاق حسینی استانی اول
  فاطمه دریاکش جعفرآباد حضرت مریم(س) استانی اول
2 مرضیه یوسفی 3 غدیر استانی دوم
  مهسا میرزایی 3 غدیر استانی

دوم

 

جامعه شناسی

ردیف

نام و نام خانوادگی ناحیه/منطقه آموزشگاه نوع تقدیر رتبه
1 زینب صدیقی  4 فاطمیه استانی شایسته تقدیر
  زهره سادات اعتمادی 4 فاطمیه استانی شایسته تقدیر
2 محمد صالحی فر 1 هدایتی2 استانی شایسته تقدیر
  سید محمد امام 1 ماندگارقدس استانی شایسته تقدیر

 

دین و زندگی

ردیف

نام و نام خانوادگی ناحیه/منطقه آموزشگاه نوع تقدیر رتبه
1 طیبه شکیبافر 3 حضرت معصومه(س) استانی دوم
  زینب زوین 3 حضرت معصومه(س) استانی دوم
2 زهرا صدیقی شیرا 1 حضرت جوادالائمه (ع) استانی دوم
  سمیه تفتی 1 حضرت جوادالائمه (ع) استانی دوم
3 روح الله رستگار صفت 1 هدایتی استانی سوم
  سیدحسین تقیان سیدمحله 1 هدایتی استانی سوم
4 نیّر نایب پاشایی 2 تربیت بدنی فخری استانی شایسته تقدیر
  کلثوم مولوی 2 تربیت بدنی فخری استانی شایسته تقدیر

عربی

ردیف

نام و نام خانوادگی ناحیه/منطقه آموزشگاه نوع تقدیر رتبه
1 بهمن رضایی 3 امام خامنه­ای استانی اول
  علیرضا کبیری 3 امام خامنه­ای استانی اول
2 انسیه پناهی 4 حضرت امام رضا (ع) استانی دوم
  آناهیتا هادیان 4 حضرت امام رضا(ع) استانی دوم
3 فاطمه عباسی 4 شهید هندویان استانی دوم
  فاطمه بهروز بیاتی 4 شهید هندویان استانی دوم

 

زیست شناسی

ردیف

نام و نام خانوادگی ناحیه/منطقه آموزشگاه نوع تقدیر رتبه
1 تقی قربانی 1 امام صادق(ع) استانی اول
  براتعلی قاسمی نصر 1 حافظ استانی اول

انسان و محیط زیست

ردیف

نام و نام خانوادگی ناحیه/منطقه آموزشگاه نوع تقدیر رتبه
1 لیلی آرززومندی 3 غدیر استانی سوم
  منصوره میراب زاده 3 شهدای قمرود استانی سوم
2 طلوع اصفهانیان 4 هنرستان زینب کبری (س) استانی سوم
  نسرین آقایی 4 هنرستان زینب کبری (س) استانی سوم
3 الهام بادی 1 جواد الائمه(ع) استانی شایسته تقدیر
  نرگس دهقان 1 جواد الائمه(ع) استانی شایسته تقدیر

شیمی

ردیف

نام و نام خانوادگی ناحیه/منطقه آموزشگاه نوع تقدیر رتبه
1 قاسم عبداللهی 3 شهید فهمیده استانی دوم
  مهدی حقیقت نژاد 3 هفده شهریور استانی دوم
2 فاطمه سرودلیر  1 ریحانه النبی استانی دوم
  معصومه جعفری 1 شاهد رضویه  استانی دوم
3 علی اصغر وزینی محمود 4 علامه طباطبایی  استانی دوم
  مرتضی غفاری 4 شهید قدوسی استانی دوم

زبان انگلیسی

ردیف

نام و نام خانوادگی ناحیه/منطقه آموزشگاه نوع تقدیر رتبه
1 فاطمه الیاسی 4 فرزانگان استانی دوم
  مریم علی محمدی 4 فرزانگان استانی دوم
2 زهرا موسوی 1 شهید صباری استانی دوم
  مهدیه ارباب 1 نور استانی دوم
3 طیبه ادیبان راد 4 ایمان استانی سوم
  سمیه عباسی 1 حضرت زهرا (س) استانی سوم

زبان وادبیات فارسی

ردیف

نام و نام خانوادگی ناحیه/منطقه آموزشگاه نوع تقدیر رتبه
1 طاهره احمدی ورزنه 3 حضرت مریم(س) استانی اول
  سمیه قنبری سنجگانی 3 رضوان استانی اول
2 مریم ظهرابی 3 فرازانگان 2 استانی سوم
  فاطمه ضیایی پور 3 فرزانگان 2 استانی سوم
3 زینب غلامی کرین 2 محمد رضایی استانی شایسته تقدیر
  فاطمه هوشنگی شایان 2 شهیدین پور محمدی استانی شایسته تقدیر
4 فاطمه صادقی تبار 4 شاهد نجمیه استانی شایسته تقدیر
  فاطمه حسینی 4 تربیت استانی شایسته تقدیر

آمادگی دفاعی

ردیف

نام و نام خانوادگی ناحیه/منطقه آموزشگاه نوع تقدیر رتبه
1 نیر نائب پاشایی ۲ تربیت بدنی فخری استانی اول
  معصومه نصیری پور ۲ شهید برقعی۱ استانی اول
2 طاهره مختاری پور ۴ علوم معارف هدی استانی اول
  مریم هوشیار طالمی ۴ نجمیه استانی اول

آمادگی دفاعی

ردیف

نام و نام خانوادگی ناحیه/منطقه آموزشگاه نوع تقدیر رتبه
1 مهدیه ثابت قدم 3 حضرت مریم(س) استانی شایسته تقدیر
  مولود ارقند 3 رضویه استانی شایسته تقدیر

 

تازه ترین مطالب گروه ها

مهارتهای مدیران

 

 

توفیق مدیران در ایفای وظایف محوله و تحقق اهداف تعیین شده مستلزم خصایص، آگاهی­ها و مهارت هایی است که باید در مدیران مدارس متوسطه وجود داشته باشد. صاحب نظران مدیریت آموزشی، مهارتهای متعددی را برای مدیران سازمان های آموزشی ضروری می دانند.

 

 

مهارت در برقراری روابط صحیح انسانی

مدیران آموزشی واجد این مهارت سعی می کنند در محیط آموزشی موارد زیر را مورد توجه قرار دهند. از اخلاق اسلامی در روابط انسان به خوبی بهره گیرند.

به کارکنان احترام بگذارند و به تکریم شخصیت آنان اهیمت دهند.

به نظریات کارکنان اهمیت دهند، از پیشنهادهای ارائه شده برای بهبود امور آموزشی و پرورشی مدرسه استفاده کنند و به مشکلات کارکنان و دانش­آموزان به دقت گوش دهند.

از سخنان گرم و دلنشین و نافذ استفاده کنند و پیوند بین خود و اعضا را همواره تقویت نمایند.

مهارت در هدایت و رهبری گروهی

مدیران آموزشی واجد این مهارت قادرند:

از توانایی های هر یک از اعضای سازمان خود در جهت اهداف مؤسسه حداکثر بهره را ببرند.

شوراها و انجمن های متعدد واحد آموزشی خود را به سر وقت تشکیل دهند و با استفاده از روشی آزادمنشانه، زمینه را برای اظهار نظر، همکاری و تشریک مساعی شرکت کنندگان مساعد کنند و موجبات تحقق اهداف شوراها و انجمن های مدرسه را فراهم سازند.

مهارت در امور سازماندهی

مدیران آموزشی واجد این مهارت قادرند:

استعدادها، علایق و توانمندیهای علمی و فنی هر یک از کارکنان مدرسه خود را بشناسند و هر عضو را در جای مناسب خود به کار گمارند.

وظایف هر یک از اعضای سازمان خود را بشناسند و وظیفه هر یک از کارکنان را به آنان ابلاغ کنند.

از حاصل و نتایج نظارت و ارزشیابی واحد آموزشی خود و سازماندهی و جایگزینی افراد، حداکثر استفاده را ببرند.

مهارت در امور آموزشی و پرورشی

از اصول برنامه ریزی درسی، روش های کلی تدریس، نظریه های یادگیری و فن آوری آموزشی آگاهی داشته باشند و در فرآیند آموزش و پرورش مدرسه آنها را مورد توجه قرار دهند.

از آیین نامه ها و مقررات آموزشی و امتحانی آگاهی کامل داشته باشند و اهداف متعدد امتحان را مورد توجه قرار دهند.

از طریق ایجاد نمایشگاهها، حاصل ابتکارات و خلاقیت­های دانش­آموزان را در معرض دید عموم گذارند و از این راه به تشویق و ترغیب هر یک از آنان بپردازند.

دبیران دبیرستان را به شناخت ابعاد وجود دانش آموزان از طریق اعمال فنون و روش های مربوط تشویق کنند و مشوق گروههای آموزشی مدرسه و بهره وری از روش های مناسب تدریس باشند.

مهارت در امور اداری، مالی، تدارکاتی

مدیران واجد این مهارت می توانند:

از امکانات مالی و تدارکاتی موجود، در جهت ثمربخشی امور آموزشی و پرورشی به خوبی استفاده کنند.

در امور اداری و مکاتباتی، بر سرعت در کار، صحت در کار و دقت و نظم در کار تأکید کنند و به هر هر یک از کارکنان موسسه خود جای مناسبی برای نگهداری دفاتر و لوازم اختصاص دهند.

آیین نامه ها و بخش نامه های واصله را در اختیار کارکنان واحد آموزشی خود قرار دهند و آنان را به رعایت مفاد آنها تشویق کنند.

مهارت در امور ارزشیابی

مدیران واجد این مهارت قادرند:

از مفهوم، تعریف، اهمیت و اهداف ارزشیابی از دانش آموزان و کارکنان موسسه خود آگاهی دارند.

از طریق ارزشیابی نقاط ضعف و قوت، واحد آموزشی خود را می شناسند و در برنامه ریزی، سازماندهی، رهبری سازمانی و هماهنگی فعالیت های کارکنان از ابزار ارزشیابی به خوبی استفاده می کنند.

بر اساس نتایج ارزشیابی، به تشویق و تقدیر دانش آموزان و کارکنان مدرسه توجه می کنند و از این طریق به تقویت روحیه آنها و افزایش بازدهی مدرسه خود می پردازند.

پیشرفت کمی و کیفی مدرسه خود را به صورت های مختلف، از جمله رسم نمودارهای مناسب، برپایی نمایشگاههای گوناگون و انتشار بروشورهای مختلف در معرض عمومی قرار می دهند.