پاسخگویی به شبهات 4

همکاران عزیز

با عرض سلام و ادب  در زیر لینک دانلود نکات و مطالب بسیار عالی در زمینه پاسخگویی به شبهات  مرتبط با تغییر قرآن، خط قرآن، آیات پرتکرار مورد شبهه   ,و نیز شبهه زدن زنان  آورده می شود  بسیار خوب، کاربردی و مناسب است.

 

آیات پرتکرار مورد شبهه.pdf

 

بسته قرآنی کامل شده برای پاسخ گویی.zip

 

پاسخ به شبهه زدن زنان.mp4

 

شبهه درباره خط قرآن.zip

 

پاسخ به شبهات 3

همکاران عزیز

با عرض سلام و ادب  در زیر لینک دانلود نکات و مطالب بسیار عالی در زمینه پاسخگویی به شبهات  آورده می شود  بسیار خوب، کاربردی و مناسب است.

فایل مرتبط با روش کوبلز پروگاندا

 

پروژه دروغ بزرگ-کوبلز docx

 

پروگاندا.docx

 

گوبلز- پروپاگاندا.docx

 

 

 

کارگاه حضوری پاسخ به شبهات

دین و زندگی

کارگاه آموزشی با عنوان پاسخگویی به

شبهات و سوالات دینی

96/11/12

پنج شنبه

8

چهار راه غفاری،خ ایستگاه،بین ک 7و9 ،خانه علوم وفنون

 

تدوین متن درسی در کتاب فارسی پایه دوازدهم با موضوع شهید حججی

  

با احترام، به پیوست بخشنامه شماره 16523

در راستاي زنده نگه داشتن یاد و نام مقام شهیدان و ایثارگران بالاخص شهید مقاوم و مدافع حرم شهید

محسن حججی، بدین وسیله فراخوان مذکور با عنوان " تدوین متن درسی براي کتاب فارسی پایه

دوازدهم (آثار ارسالی می تواند در قالب نثر حداکثر 300 کلمه و نظم حداکثر 40 بیت باشد) اعلام می

گردد علاقه مندان به ارسال آثار می بایست آثار خود را تا پانزدهم بهمن ماه 1396 به دبیرخانه جشنواره

به نشانی ایرانشهر شمالی، ساختمان شماره 4 آموزش و پرورش( شهید موسوي) پلاك 270 کد پستی

1584747359یا صندوق الکترونیک این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت داریدارسال نمایند. محتواي مطالب می بایست

مرتبط با مفاهیمی چون شهید و شهادت، دفاع از انقلاب اسلامی و از میهن، دفاع از حریم حرم، مبارزه با

تروریسم در فراسوي مرزها، پاك باختگی و.... با محوریت شهید حججی باشد. لازم به ذکر است آثار

برگزیده براي درج در کتاب هاي درسی انتخاب می شوند و علاوه بر آن آثار برگزیده در قالب کتابی

مستقل به عنوان یاد نامه شهید محسن حججی در مجلات رشد به چاپ خواهد رسید همچنین از پدید

آورندگان ده اثر اول طی مراسمی تقدیر شایسته به عمل خواهد آمد. مقتضی است دستور فرمایید تا

بخشنامه مذکور و پوسترهاي ارسالی به تمامی مدارس ارسال گردد.

                                      

جشنواره تجربیات برتر

 

جشنواره تجربیات برترآموزشی-تربیتی معلمان معارف

مجری : دانشگاه فرهنگیان قم( پردیس آیةالله طالقانی رحمةالله علیه)

مهلت ارسال آثار: 30 دی ماه 1396

همکاران عزیز

لطفا تجربیات خود را در تدریس معارف و الهیات (متوسطه اول و دوم) در حد اکثر 6 صفحه نوشته و پس از ثبت نام  در سایت زیر

                                 جشنواره تجربیات برتر آموزشی      http://hae.te.cfu.ac.ir    

وارد کنید. ضمنا از امتیازات ویژه ارزشیابی و نیز در صورت کسب عنوان برتر از جوایز نفیس  برخوردارشوید.

 

 

سخن دبیر جشنواره تجربیات برتر آموزشی

معلمان توانمندی که عمل آموزشی-تربیتی خود را در بوته آموزش‌وپرورش و کلاس و مدرسه آزموده‌اند، تجارب خود را با نومعلمان دانشگاه فرهنگیان به اشتراک می‌گذارند. حاصل این تشریک‌مساعی، ساخت طرح‌واره‌های معلمان آینده در حوزه دانش و هنر معلمی خواهد بود.

امید است که معلمان الهیات و دوره متوسطه و استادان عرصه آموزش الهیات، تجارب خود را در این جشنواره عرضه کنند و آینده‌سازان تعلیم و تربیت کشور را با انبانی پر از تجارب موفق به کلاس‌های درس گسیل دارند.

استان قم به‌عنوان قطب آموزش الهیات در دانشگاه فرهنگیان، افتخار دارد که میزبان اجرای جشنواره تدریس برتر آموزش الهیات در دوره متوسطه است و رجاء واثق داریم که با همراهی و مشارکت همه دلسوزان آموزش‌ و پرورش کشور و دانشگاه فرهنگیان، نتایج خداپسندانه‌ای از این تلاش ارزشمند، حاصل خواهد شد. ان‌شاءالله

 

 

چه گزارش و مستنداتی برای شرکت در جشنواره مورد نیاز است؟

برای گزارش نویسی ارائة تجربه، قالبی پیشنهاد شده است(در قسمت فرم شرکت در جشنواره) که گزارش شما باید در برگیرندة روند کاملی از چگونگی مواجهة دانش ­آموزان شما با بدفهمی و سخت ­فهمی در تدریس و راههای مواجهة شما برای غلبه بر آن باشد. برای اعتبار گزارش خود بهتر است از مستنداتی چون طرح درسهای مورد استفاده برای حل مشکل، فیلم، عکس، صورتجلسه، نظر همکاران و مدیران نیز استفاده نمایید.

1) تبیین مسأله/موقعیت در تدریس در موضوع خاص:

(نوشتن این بخش با تکیه بر پرسش‌هایی اینچنین باشد: در تدریس موضوع خاص درسی با چه مسأله یا موقعیتی از بدفهمی /سخت فهمی مواجه بوده اید؟. این مسأله یا موقعیت چه جمعیتی از شاگردان کلاس شما را تحت پوشش قرار داده بود؟ تحلیل شما از دلایل بروز مسأله چه بوده است؟ حل مسأله یا بهبود موقعیت چقدر برای آموزش و یادگیری دانش ­آموزان شما مهم بوده است؟)

2) نحوة مواجهه با مسأله/موقعیت و چگونگی تغییر وضعیت به­ سمت مطلوب:

(نوشتن این بخش با تکیه بر پرسش‌هایی اینچنین باشد: دقیقاً این بخش باید با ذکر مطالب درسی این بخش تکمیل شود. برای تدریس بهتر موضوع خاص، چه اقدام­ها و فعالیت­هایی انجام دادید؟ از چه کسانی کمک گرفتید؟ تدریس را چگونه سازماندهی نمودید؟ چگونه از اثربخشی اقدامات خود آگاه شدید؟).

3) نتیجه ­گیری/اثرگذاری تجربه:

(نوشتن این بخش با تکیه بر پرسش‌هایی اینچنین باشد: فعالیت شما چه تأثیری بر یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانش ­آموزان داشت؟ از تجربة خود چه چیزهایی یاد گرفتید؟ برای اصلاح و بهبود این تجربة شخصی کدام پیشنهادها را ارائه می­نمایید؟)

 

  

مسابقه تفسیر قرآن (مجری انجمن معارف)

نوزدهمین. مسابقه تفســـــــــــــــــــــــــــــــــــیر قرآن

 

منبع: تفسیر نمونه ج۱۱، جزء۱۴ قرآن

زمان ثبتنام: از۱۵ آذر تا ۲۰ دیماه ازطریق سایت www.anjomanemaaref.ir

زمان اجرای مسابقه: جمعه ۲۹ دی ماه

مکان: دبیرستان شهید صدر ساعت ۱۰ صبح واقع در بلوار امین جنب ورزشگاه شهید حیدریان

 

امتیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــازات:

گواهی دانش افزایی به کلیه شرکت کنندگان_ اهدای لوح تقدیر به نفرات اول و دوم و سوم ناحیه و منطقه

جوائـــــــــــــــــــــز نقدی و غیر نقدی : به ۵۰ نفراز شرکت کنندگان که حدنصاب امتیازراکسب کرده باشندبر اساس رتبه استانی جوائز از ۱ میلیون تا ۲۵۰ هزار ریال اهدا میگردد.

کتاب مدیریت خانواده پایه دوازدهم

همکاران عزیز

لطفا سرفصل های درس مدیریت خانواده را مطالعه فرموده پیشنهاد و انتقاد خود را در این راستا بیان فرمایید

 لطفا در ارسال این مورد تسریع فرمایید

فایل سرفصل و عناوین دروس

http://s12.faza98.com/dl/Gh3d9V/نظرسنجی درس مدیریت خانواده-4.pdf