پادکست

?   ━━━━━━●───────

                  ⇆         ㅤ        ◁       ㅤ❚❚ㅤ          ▷ㅤ↻️

 

 

همراهان همیشگی برای دریافت و شنیدن پادکست کافی است بر روی عنوان آن کلیک کنید.

 

پادکست شماره 3:  بررسی چندمورد از تکنیکهای نوآوری آموزشی در کلاس درس

 

متن: اقتباس از مجموعه ای از مقالات گردآوری شده در سایت نوآوری آموزشی

گوینده: معصومه صمدی

 

ارسالی از:دبیرخانه توسعه شایستگی های حرفه ای معلمان دوره دوم متوسطه نظری مستقر دراستان خراسان رضوی

 

لینک کانال توسعه شایستگی حرفه ای معلمان متوسطه دوم نظری در پیام رسان ایتا

https://eitaa.com/Competence_development

 

 

فیلم آموزشی

دانلود وکتور دوربین - عکس نودی

موضوع: طراحان آموزشی چه می کنند؟؛ مهارت های طراحان آموزشی چیست؟ 

 

مناسب برای تمامی مقاطع و‌دروس و تمامی مخاطبین

 

 ?هدف: ۱- فعالیت‌های طراحان آموزشی ۲- مهارت های طراحان آموزشی

 ?طراح: بیتا شکوری

 

                                برای مشاهده فیلم طراحی آموزشی کافی است اینجا کلیک کنید.

 

لینک کانال توسعه شایستگی حرفه ای معلمان متوسطه دوم نظری در پیام رسان ایتا

https://eitaa.com/Competence_development

پادکست

?   ━━━━━━●───────

                  ⇆         ㅤ        ◁       ㅤ❚❚ㅤ          ▷ㅤ↻️

 

 

همراهان همیشگی برای دریافت و شنیدن پادکست کافی است بر روی عنوان آن کلیک کنید.

 

پادکست شماره 2:  رویکرد آموزشی کشف

متن:دکترمیترا فرخ زاد

گوینده: مریم نعمتی

 

لینک کانال توسعه شایستگی حرفه ای معلمان متوسطه دوم نظری در پیام رسان ایتا

https://eitaa.com/Competence_development

فیلم آموزشی

 

همراهان گرانقدر توسعه شایستگی حرفه ای معلمان برای مشاهده کلیپ آموزشی کافی است روی عنوان آن کلیک کنید.

 

موضوع: طراحان آموزشی چه می کنند؟

 

 مناسب برای تمامی مقاطع و‌دروس و تمامی مخاطبین

?هدف: ۱- فعالیت‌های طراحان آموزشی

            ۲- مهارتهای طراحان آموزشی

?طراح: بیتا شکوری گروه توسعه استان آذربایجان شرقی

 

لینک کانال توسعه شایستگی حرفه ای معلمان متوسطه دوم نظری در پیام رسان ایتا

https://eitaa.com/Competence_development

معرفی کتاب

? نه تنبيه، نه تشويق

?️ الفى كُهن

?️ترجمه: اكرم كرمى

?ناشر: انتشارات صابرين

? تعداد صفحه : ٣٥٢

 

?الفى كهن در كتاب خود، تكيه به روان شناسى پاداش و تنبيه را به چالش مى طلبد و استفاده از پاداش را در خانه، مدرسه و محل كار زير سؤال مى برد. وى با استناد به صدها پژوهش مخاطب را متقاعد ساخته است كه تلاش براى كنترل غير مستقيم ديگران از طريق تشويق و پاداش، زيان هاى ماندگار به جاى مى گذارد؛ حتى اگر ظاهرا در كوتاه مدت جوابى دهد. برنامه هايى كه براى تغيير رفتار افراد به كار مى روند نيز در دراز مدت مؤثر نخواهند بود و صرفاً فرمانبردارى موقت ايجاد مى كنند. تمجيد و تحسين نيز رشوه اى كلامى است كه كودكان را به جلب تأييد بزرگسالان وابسته مى سازد. پاداش و تنبيه دو روى سكه ايست كه ارزش چندانى ندارد. به اعتقاد نويسنده، ما به راهكارهايى نيازمنديم كه ما را از كنترل كردن ديگران بى نياز سازد. 

 

لینک کانال توسعه شایستگی حرفه ای معلمان متوسطه دوم نظری در پیام رسان ایتا

https://eitaa.com/Competence_development