باسلام
دو نمونه از نمون برگ دریافتی از دبیر خانه ی محترم علوم اجتماعی جهت ارزیابی فعالیت شما همکاران گرامی در طول سالتحصیلی ، جهت آشنایی شما همکاران محترم ازپارامتر ها آن بار گزاری شده است. جهت مشاهده به ادامه مطالب مراجعه کنید.
باسمه تعالی
نمون برگ بازدید و نظارت بر فعالیت دبیر ( سال تحصیلی 1395 –1394 )
اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان اداره آموزش و پرورش شهرستان/ناحیه/منطقه
ضعیف1 |
متوسط2 |
خوب 3 |
خیلی خوب 4 |
عالی 5 |
ملاک |
مراحل اصلی |
ردیف |
|
|
|
|
|
داشتن طرح درس مناسب |
فعالیت های مقدماتی |
1 |
|
|
|
|
|
انتخاب روش های مناسب تدریس ( فعال ، تلفیقی و ... ) |
2 |
|
|
|
|
|
|
فضا و مدل کلاس (آزمایشگاهی ، کتابخانه ای ، سنتی ، گروه کوچک و ...) |
3 |
|
|
|
|
|
|
ایجاد انگیزه در دانش آموزان ( اتخاذ راهبردهای مناسب ) |
فرآیند یاددهی- یادگیری |
4 |
|
|
|
|
|
چگونگی ارزشیابی تشخیصی |
5 |
|
|
|
|
|
|
فراهم نمودن موقعیت مناسب جهت اندیشیدن دانش آموزان |
6 |
|
|
|
|
|
|
توانایی لازم و کافی جهت اجرای روش های مورد نظر |
7 |
|
|
|
|
|
|
استفاده بهنگام و منطقی از وسایل آموزشی |
8 |
|
|
|
|
|
|
توجه به تفاوت های فردی در امر آموزش |
9 |
|
|
|
|
|
|
میزان همکاری با مدیریت واحد آموزشی |
10 |
|
|
|
|
|
|
ثبت و رسیدگی به حضور و غیاب دانش آموزان |
11 |
|
|
|
|
|
|
ابداع و نوآوری در جریان تدریس |
12 |
|
|
|
|
|
|
هدایت دانش آموزان به تشکیل گروه و مشارکت گروهی |
13 |
|
|
|
|
|
|
رعایت بودجه بندی |
14 |
|
|
|
|
|
|
حضور و مشارکت در جلسه ،کارگاه ،جشنواره و فراخوان های گروه درسی |
15 |
|
|
|
|
|
|
انتخاب روش مناسب برای ارزشیابی |
ارزشیابی |
16 |
|
|
|
|
|
نحوه ثبت نمرات دانش آموزان |
17 |
|
|
|
|
|
|
رعایت اصول طراحی سؤالات ( ملاک های فنی ) |
18 |
|
|
|
|
|
|
تکلیف خلاقیتی و بسطی |
ارائه تکلیف |
19 |
|
|
|
|
|
تکالیف تحقیقاتی و پژوهشی ( گروهی و انفرادی ) |
20 |
|
|
جمع امتیازات |
مشخصات دبیر: نام و نام خانوادگی: شماره پرسنلی: سابقه تدریس درس مربوطه: مدرک و رشته تحصیلی: روز و ساعت حضور در آموزشگاه: شماره تماس: |
مشخصات بازدید کننده : نام و نام خانوادگی : گروه درسی : تاریخ بازدید و امضاء : |
مشخصات آموزشگاه : نام آموزشگاه : نوع آموزشگاه : نام و نام خانوادگی مدیر آموزشگاه : سابقه مدیریت : شماره تماس: |
باسمه تعالی
نمون برگ بازدید و نظارت بر فعالیت دبیر- بخش تخصصی ( سال تحصیلی 1395 –1394 )
اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان
اداره آموزش و پرورش شهرستان/ناحیه/منطقه
اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی متوسطه
ضعیف 1 |
متوسط 2 |
خوب 3 |
خیلی خوب 4 |
عالی 5 |
عوامل عملکردی |
ردیف |
|
|
|
|
|
استفادهمستمرازكتابدرسيتوسطمعلمودانشآموز
|
1 |
|
|
|
|
|
آشنانمودندانشآموزانبامفاهيمواصطلاحاتتخصصيعلوماجتماعي
|
2 |
|
|
|
|
|
هدايتدانشآموزانبهانجامفعاليتهايگروهيجهتطراحيسوالوحلفعاليتهايمتن كتابدرسي |
3 |
|
|
|
|
|
ميزانتسلطبرموضوعدرسومحتوايتدريس |
4 |
|
|
|
|
|
معرفيوبگاهتخصصيمناسبومفيدوترغيبدانشآموزانبهجستجويمطالبعلميو اجتماعيدراينترنت |
5 |
|
|
|
|
|
برنامهريزيجهتبازديدازمراكزعلميوموزههاو... |
6 |
|
|
|
|
|
تشويقدانشآموزانبهتهيهيمقاله،بروشوروروزنامهديواري |
7 |
|
|
|
|
|
برگزارينمايشگاههايعكس،فيلمونرمافزارهايآموزشي |
8 |
|
|
|
|
|
استفادهازنرمافزارهاوتكنولوژيآموزش)درصورتداشتنامكانات( |
9 |
|
|
|
|
|
معرفيكتبونشرياتتخصصيونرمافزارمناسبكمكآموزشيبهدانشآموزانموردتاييد وزارتآموزشوپرورش |
10 |
|
جمع امتیازات |