1) 2 |
2) 3 |
3) 1 |
4) 4 |
5) 4 |
6) 2 |
7) 3 |
8) 3 |
9) 1 |
10) 2 |
11) 1 |
12) 4 |
13) 2 |
14) 1 |
15) 2 |
16) 3 |
17) 4 |
18) 1 |
19) 4 |
20) 3 |
21) 3 |
22) 2 |
23) 2 |
24) 1 |
25) 4 |
26) 1 |
27)1 |
28) 2 |
29) 3 |
30) 4 |
31) 3 |
32) 2 |
33) 1 |
34) 3 |
35) 4 |
36) 2 |
37) 1 |
38) 4 |
39) 3 |
40) 2 |
41) 1 |
42) 4 |
43) 1 |
44) 2 |
45) 3 |
46) 4 |
47) 2 |
48) 4 |
49) 3 |
50) 3 |
51) 1 |
52) 4 |
53) 1 |
54) 2 |
55) 1 |
56) 3 |
57) 3 |
58) 1 |
59) 1 |
60) 4 |
61) 3 |
62) 3 |
63) 2 |
64) 3 |
65) 2 |
66) 2 |
67) 4 |
68) 2 |
69) 1 |
70) 2 |
سوالات کنکور زبان اختصاصی دی 1401
برای دانلود فایل اینجا را کلیک کنید.
آزمون زبان انگلیسی دی ماه 1400 + فایل صوتی
برای دریافت فایل اینجا را کلیک کنید.
برای دریافت فایل صوتی اینجا را کلیک کنید.
چگونه کلاس زبان انگلیسی جذابی برای دانش آموزان خود فراهم کنیم ؟
- فرض کنید وارد کلاس شده اید . اولین قدم تدریس شما پس از ورود به کلاس چیست ؟ به عبارت دیگر ، چه کارهایی را باید انجام دهید ؟ و از انجام چه کارهایی باید بپرهیزید ؟ اگر کلاس شلوغ بود چه باید کرد ؟ و...
- فرآیندی را که را که در پی می آید ، مرحله به مرحله طی کنید ، و مطمئن باشید که کلاس جذابی خواهید داشت
مکث کنید ، منتظر بمانید تا همه ی کلاس آماده شود . تک تک دانش آموزان را از نظر بگذرانید ، قبل از آن که همه ی کلاس آماده شود ، تدریس خود را شروع نکنید.
اگر کلاس شلوغ است ، به دانش آموزان شلوغ ، خیره شوید ، تغییر فعالیت دهید ( مثل جابه جایی صندلی کلاس ، نگاه به دفتر نمره و نگاه به دانش آموزان و … ).
هرگز تدریس خود را با ارعاب و تهدید آغاز نکنید . صحبت های خود را دوستانه و به آرامی آغاز کنید .
از مطالب درس قبلی سوال کنید ، بدون یادآوری درس قبلی درس جدید را آغاز نکنید .
برای تدریس درس جدید ، دانش آموزان را آماده کنید ، و برای آماده سازی ، سوألات غیر مستقیم اما در ارتباط با درس جدید از دانش آموزان بپرسید.
تدریس خود را با مثال های ساده ، به روز و کاربردی آغاز کنید . از بیان مثال های تکراری و اصطلاحات فنی تا حدامکان بپرهیزید.
مقدمات تدریس را آن قدر طولانی نکنید که دانش آموزان برای یادگیری موضوع اصلی درس ، خسته شوند .
در این مرحله ، بر موضوع درس تمرکز کنید ، و تدریس خود را پی بگیرید .