طرح درس های برگزیده زبان انگلیسی در جشنواره کشوری

طرح درس شماره 1( گرامر درس 4 Verb + verb  noun+ noun )      
 طرح درس شماره 2 ( Lesson one Grammar: “past perfect” )
  طرح درس شماره 3 ( Lesson 4: grammar: pages 48-52 ! I~ (using Nouns as Modifiers)  
طرح درس شماره 4 (  Structure of lesson 7 (Conditional sentences type II)    
 طرح درس شماره 5 ( (Subject questions with WhQ..ond What)     
 طرح درس شماره 6 ( Language Function & Pronunciation Practice )
طرح درس شماره 7 (Washoe and the Puzzles )    
 طرح درس شماره 8 (How are you )      
  طرح درس شماره 9 (Lesson number:6 –page 82  )                                   
طرح درس شماره 10 ( New words of lesson one  )
 طرح درس شماره 11  ( Structure ( Relative Pronouns )        
 طرح درس شماره 12 (" language Function and pronunciation " of lesson one)
طرح درس شماره 13 ( New words  and  language functions of  lesson Seven   )    
 طرح درس شماره 14  ( lesson 6, Book 2 ( reflexive pronoun)    
 طرح درس شماره 15(– Lesson 3 : New words)
طرح درس شماره 16 (conditional sentences number (1)           
طرح درس شماره 17 (Reading of lesson 5)
طرح درس شماره 18(Lesson  Two ( Reading )
طرح درس شماره 19 (  (READING) Holland's toy town  )
 طرح درس شماره 20  ( Teaching Reading ( lesson four)
 
 

شیوه نامه بررسی روند طولی و عرضی مفاهیم موجود در کتاب های زبان انگلیسی دوره متوسطه اول و دوره متوسطه دوم

از دبیران  محترم درس زبان انگلیسی استان های سراسر کشور انتظار می رود که با درنظر گرفتن برنامه درسی ملی جمهوری اسلامی ایران در حوزه تربیت و یادگیری زبان های خارجی در دوره متوسطه اول و دوره متوسطه دوم  به بررسیطولی و عرضی مفاهیم موجود در کتاب هایProspect  بر طبق تقسیم بندی جدول ضمیمه  شماره 2 بپردازند. و ارتباط موجود بین کتاب های جدیدالتالیف ( زبان انگلیسی دوره متوسطه اول Prospect) و کتاب های موجود ( زبان انگلیسی دوره متوسطه دوم که در حال آموزش و یادگیری در نظام آموزشی کشور است ) را بررسی نمایند.

 

ادامه مطلب: شیوه نامه بررسی روند طولی و عرضی مفاهیم موجود در کتاب های زبان انگلیسی دوره متوسطه اول و دوره...

شیوه نامه طراحی، تدوین و تالیف یک درس برای کتاب زبان انگلیسی

از دبیران  محترم درس زبان انگلیسی استان های سراسر کشور انتظار می رود که با درنظر گرفتن برنامه درسی ملی جمهوری اسلامی ایران در حوزه تربیت و یادگیری زبان های خارجی در دوره متوسطه اول و دوره متوسطه دوم  یک درس را برای کتاب زبان انگلیسی پایه اول دوره متوسطه دوم طراحی، تدوین و تالیف نمایند. لازم به ذکر است که با توجه به تغییر محتوا و در نتیجه تغییر رویکرد آموزش درس زبان انگلیسی می توان از قالب ها و چارچوب های مختلفی برای طراحی، تدوین و تالیف کتاب های زبان انگلیسی استفاده نمود. لذا دبیرخانه راهبری کشوری درس زبان انگلیسی با در نظر گرفتن برنامه درسی ملی درس زبان انگلیسی و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش یک نمونه قالب پیشنهادی را طبق جدول ضمیمه شماره 1 ارایه می نماید.

ادامه مطلب: شیوه نامه طراحی، تدوین و تالیف یک درس برای کتاب زبان انگلیسی

Verbs Pictures