از دبیران محترم درس زبان انگلیسی استان های سراسر کشور انتظار می رود که با درنظر گرفتن برنامه درسی ملی جمهوری اسلامی ایران در حوزه تربیت و یادگیری زبان های خارجی در دوره متوسطه اول و دوره متوسطه دوم به بررسیطولی و عرضی مفاهیم موجود در کتاب هایProspect بر طبق تقسیم بندی جدول ضمیمه شماره 2 بپردازند. و ارتباط موجود بین کتاب های جدیدالتالیف ( زبان انگلیسی دوره متوسطه اول Prospect) و کتاب های موجود ( زبان انگلیسی دوره متوسطه دوم که در حال آموزش و یادگیری در نظام آموزشی کشور است ) را بررسی نمایند.
ادامه مطلب: شیوه نامه بررسی روند طولی و عرضی مفاهیم موجود در کتاب های زبان انگلیسی دوره متوسطه اول و دوره...