از دبیران محترم درس زبان انگلیسی استان های سراسر کشور انتظار می رود که با درنظر گرفتن برنامه درسی ملی جمهوری اسلامی ایران در حوزه تربیت و یادگیری زبان های خارجی در دوره متوسطه اول و دوره متوسطه دوم به بررسیطولی و عرضی مفاهیم موجود در کتاب هایProspect بر طبق تقسیم بندی جدول ضمیمه شماره 2 بپردازند. و ارتباط موجود بین کتاب های جدیدالتالیف ( زبان انگلیسی دوره متوسطه اول Prospect) و کتاب های موجود ( زبان انگلیسی دوره متوسطه دوم که در حال آموزش و یادگیری در نظام آموزشی کشور است ) را بررسی نمایند.
جدول ضمیمه شماره 2
تقسیم بندی کتاب های زبان انگلیسی سال هفتم، هشتم و نهم
ردیف |
استان |
پایه تحصیلی |
درس |
1 |
آذربايجان شرقي |
نهم |
Lesson 1 |
2 |
آذربايجان غربي |
نهم |
Lesson 2 |
3 |
اردبیل |
نهم |
Lesson 3 |
4 |
اصفهان |
نهم |
Lesson 4 |
5 |
البرز |
نهم |
Lesson 5 |
6 |
ايلام |
نهم |
Lesson 6 |
7 |
بوشهر |
هفتم |
Lesson 1 |
8 |
تهران |
هفتم |
Lesson 2 |
9 |
شهرستان هاي تهران |
هفتم |
Lesson 3 |
10 |
چهارمحال و بختياري |
هفتم |
Lesson 4 |
11 |
خراسان رضوي |
هفتم |
Lesson 5 |
12 |
خراسان شمالي |
هفتم |
Lesson 6 |
13 |
خراسان جنوبي |
هفتم |
Lesson 7 |
14 |
خوزستان |
هفتم |
Lesson 8 |
15 |
زنجان |
نهم |
Lesson 1 |
16 |
سيستان و بلوچستان |
نهم |
Lesson 2 |
17 |
سمنان |
نهم |
Lesson 3 |
18 |
فارس |
نهم |
Lesson 4 |
19 |
قزوين |
نهم |
Lesson 5 |
20 |
قم |
نهم |
Lesson 6 |
21 |
كردستان |
هشتم |
Lesson 1 |
22 |
كرمان |
هشتم |
Lesson 2 |
23 |
كرمانشاه |
هشتم |
Lesson 3 |
24 |
كهگيلويه و بويراحمد |
هشتم |
Lesson 4 |
25 |
گلستان |
هشتم |
Lesson 5 |
26 |
گيلان |
هشتم |
Lesson 6 |
27 |
لرستان |
هشتم |
Lesson 7 |
28 |
مازندران |
نهم |
Lesson 1 |
29 |
مركزي |
نهم |
Lesson 2 |
30 |
هرمزگان |
نهم |
Lesson 3 |
31 |
همدان |
نهم |
Lesson 4 |
32 |
يزد |
نهم |
Lesson 5 |
به همکارانی که در این بخش بهترین نمونه را ارائه نمایند از طرف اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل
تقدیر نامه صادر خواهد شد. (رتبه های اول، دوم و سوم)