شیوه نامه بررسی روند طولی و عرضی مفاهیم موجود در کتاب های زبان انگلیسی دوره متوسطه اول و دوره متوسطه دوم

از دبیران  محترم درس زبان انگلیسی استان های سراسر کشور انتظار می رود که با درنظر گرفتن برنامه درسی ملی جمهوری اسلامی ایران در حوزه تربیت و یادگیری زبان های خارجی در دوره متوسطه اول و دوره متوسطه دوم  به بررسیطولی و عرضی مفاهیم موجود در کتاب هایProspect  بر طبق تقسیم بندی جدول ضمیمه  شماره 2 بپردازند. و ارتباط موجود بین کتاب های جدیدالتالیف ( زبان انگلیسی دوره متوسطه اول Prospect) و کتاب های موجود ( زبان انگلیسی دوره متوسطه دوم که در حال آموزش و یادگیری در نظام آموزشی کشور است ) را بررسی نمایند.

 

جدول ضمیمه شماره 2

تقسیم بندی کتاب های زبان انگلیسی سال هفتم، هشتم و نهم

ردیف

استان

پایه تحصیلی

درس

1

آذربايجان شرقي

     نهم

Lesson 1

2

آذربايجان غربي

نهم

Lesson 2

3

اردبیل

نهم

Lesson 3

4

اصفهان

نهم

Lesson 4

5

البرز

نهم

Lesson 5

6

ايلام

نهم

Lesson 6

7

بوشهر

هفتم

Lesson 1

8

تهران

هفتم

Lesson 2

9

شهرستان هاي تهران

هفتم

Lesson 3

10

چهارمحال و بختياري

هفتم

Lesson 4

11

خراسان رضوي

هفتم

Lesson 5

12

خراسان شمالي

هفتم

Lesson 6

13

خراسان جنوبي

هفتم

Lesson 7

14

خوزستان

هفتم

Lesson 8

15

زنجان

نهم

Lesson 1

16

سيستان و بلوچستان

نهم

Lesson 2

17

سمنان

نهم

Lesson 3

18

فارس

نهم

Lesson 4

19

قزوين

نهم

Lesson 5

20

قم

نهم

Lesson 6

21

كردستان

هشتم

Lesson 1

22

كرمان

هشتم

Lesson 2

23

كرمانشاه

هشتم

Lesson 3

24

كهگيلويه و بويراحمد

هشتم

Lesson 4

25

گلستان

هشتم

Lesson 5

26

گيلان

هشتم

Lesson 6

27

لرستان

هشتم

Lesson 7

28

مازندران

نهم

Lesson 1

29

مركزي

نهم

Lesson 2

30

هرمزگان

نهم

Lesson 3

31

همدان

نهم

Lesson 4

32

يزد

نهم

Lesson 5

 

 

به همکارانی که در این بخش بهترین نمونه را ارائه نمایند از طرف اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل

تقدیر نامه صادر خواهد شد. (رتبه های اول، دوم و سوم)