از دبیران محترم درس زبان انگلیسی استان های سراسر کشور انتظار می رود که با درنظر گرفتن برنامه درسی ملی جمهوری اسلامی ایران در حوزه تربیت و یادگیری زبان های خارجی در دوره متوسطه اول و دوره متوسطه دوم به بررسیطولی و عرضی مفاهیم موجود در کتاب هایProspect بر طبق تقسیم بندی جدول ضمیمه شماره 2 بپردازند. و ارتباط موجود بین کتاب های جدیدالتالیف ( زبان انگلیسی دوره متوسطه اول Prospect) و کتاب های موجود ( زبان انگلیسی دوره متوسطه دوم که در حال آموزش و یادگیری در نظام آموزشی کشور است ) را بررسی نمایند.
جدول ضمیمه شماره 2
تقسیم بندی کتاب های زبان انگلیسی سال هفتم، هشتم و نهم
|
ردیف |
استان |
پایه تحصیلی |
درس |
|
1 |
آذربايجان شرقي |
نهم |
Lesson 1 |
|
2 |
آذربايجان غربي |
نهم |
Lesson 2 |
|
3 |
اردبیل |
نهم |
Lesson 3 |
|
4 |
اصفهان |
نهم |
Lesson 4 |
|
5 |
البرز |
نهم |
Lesson 5 |
|
6 |
ايلام |
نهم |
Lesson 6 |
|
7 |
بوشهر |
هفتم |
Lesson 1 |
|
8 |
تهران |
هفتم |
Lesson 2 |
|
9 |
شهرستان هاي تهران |
هفتم |
Lesson 3 |
|
10 |
چهارمحال و بختياري |
هفتم |
Lesson 4 |
|
11 |
خراسان رضوي |
هفتم |
Lesson 5 |
|
12 |
خراسان شمالي |
هفتم |
Lesson 6 |
|
13 |
خراسان جنوبي |
هفتم |
Lesson 7 |
|
14 |
خوزستان |
هفتم |
Lesson 8 |
|
15 |
زنجان |
نهم |
Lesson 1 |
|
16 |
سيستان و بلوچستان |
نهم |
Lesson 2 |
|
17 |
سمنان |
نهم |
Lesson 3 |
|
18 |
فارس |
نهم |
Lesson 4 |
|
19 |
قزوين |
نهم |
Lesson 5 |
|
20 |
قم |
نهم |
Lesson 6 |
|
21 |
كردستان |
هشتم |
Lesson 1 |
|
22 |
كرمان |
هشتم |
Lesson 2 |
|
23 |
كرمانشاه |
هشتم |
Lesson 3 |
|
24 |
كهگيلويه و بويراحمد |
هشتم |
Lesson 4 |
|
25 |
گلستان |
هشتم |
Lesson 5 |
|
26 |
گيلان |
هشتم |
Lesson 6 |
|
27 |
لرستان |
هشتم |
Lesson 7 |
|
28 |
مازندران |
نهم |
Lesson 1 |
|
29 |
مركزي |
نهم |
Lesson 2 |
|
30 |
هرمزگان |
نهم |
Lesson 3 |
|
31 |
همدان |
نهم |
Lesson 4 |
|
32 |
يزد |
نهم |
Lesson 5 |
به همکارانی که در این بخش بهترین نمونه را ارائه نمایند از طرف اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل
تقدیر نامه صادر خواهد شد. (رتبه های اول، دوم و سوم)
