مقالات آزمون آنلاین
با سلام و عرض ادب خدمت همکاران گرامی
مقالات انتخاب شده جهت مسابقه آنلاین در تاریخ 1400/11/21 با عنوان آزمون آنلاین از مقالات مشخص شده با
عنوان ارزشیابی تکوینی و آنلاین را از طریق لینک های زیر می توانید دانلود نمایید
نگره های نوین درحوزه ارزیابی ازعملکرد آموزشی فراگیران واستانداردسازی آن
با عرض سلام و احترام خدمت همکاران گرامی
همکاران گرامی فایل نگره های نوین درحوزه ارزیابی ازعملکرد آموزشی فراگیران واستانداردسازی آن جهت دانلود بر روی لینک
قرار داده شده است
معرفی مقاله
معرفی مقاله
شناسایی عوامل توسعه حرفه ای معلمان
️ پدید آورندگان:محمد حسین غلامی نوقاب،هادی پورشافعی،بدری شاه طالبی حسین آبادی
️ انتشارات:چهارمین کنفرانس ملی توانمند سازی جامعه در حوزه علوم انسانی و مطالعات مدیریت
️ سال انتشار: 1397
️ قسمتی از چکیده مقاله:
شتاب روزافزون تحولات در حوزه های زندگی بشر به خصوص در حوزه ی فن آوری، پیچیدگی فزاینده سازمان ها و نیاز روزافزون به تخصص ها، دانش ها و مهارت های مختلف ضمن آنکه جایگاه و اهمیت نظام آموزش و پرورش را ارتقا بخشیده است، به همان میزان انتظارات و مطالبات برای ارائه ی آموزش و پرورش کیفی را افزایش داده است. امروزه معلم اساسی ترین عنصر در نظام آموزش و پرورش است و میزان صلاحیت، کارآمدی، علاقه مندی، تسلط حرفه ای و مطلع بودن وی تعیین کننده ی کیفیت فرایند یاددهی – یادگیری وتدریس اثربخش است و باور بر این است که معلم به عنوان یک نیروی اخلاقی، از مهم ترین عوامل موثر در رشد و توسعه کیفی محتوایی تعلیم و تربیت است لذا معلمی حرفه ای تخصصی است و صلاحیت اخلاقی، اجتماعی و فنی توام با مهارت های انسانی و ادراکی را می طلبد. موفقیت هر نظام آموزشی به دانش و مهارت های حرفه ای معلم بستگی دارد. از این رو می توان گفت معلم مهم ترین عنصر نظام آموزشی در فرایند یاددهی – یادگیری و معمار اصلی نظام آموزشی است. جهان به سرعت دگرگون می شود و معلمان نیز مانند دیگرگروه های حرفه ای با این وضعیت رو به رو می شوند که آموزش های اولیه ی آنان در جهان امروز، چندان مفید نخواهد بود و باید به طور مستمر دانش خود را به روز کنند. در این پژوهش ضمن بیان ضروریات حرفه ای شدن معلمان عوامل ارتقای حرفه ای معلمان بیان شده است.
️ سعیده باطنی، سرگروه توسعه استان قم
️ لینک گروه تلگرامی دبیرخانه کشوری توسعه شایستگیهای حرفهای معلمان، مستقر در استان زنجان
https://t.me/joinchat/m-IUdcJ3_WliZjY0
شهادت حضرت فاطمه (س)
دل غریب من از گردش زمانه گرفت
به یاد غربت زهرا شبی بهانه گرفت
شبانه بغض گلوگیر من کنار بقیع
شکست و دیده زدل اشک دانه دانه گرفت
شهادت حضرت فاطمه «س» تسلیت باد
توسعه مهارتهای فردی و حرفهای
?معرفی مقاله?
شناسایی عوامل توسعه حرفه ای معلمان
◀️ پدید آورندگان:محمد حسین غلامی نوقاب،هادی پورشافعی،بدری شاه طالبی حسین آبادی
◀️ انتشارات:چهارمین کنفرانس ملی توانمند سازی جامعه در حوزه علوم انسانی و مطالعات مدیریت
◀️ سال انتشار: 1397
◀️ قسمتی از چکیده مقاله:
شتاب روزافزون تحولات در حوزه های زندگی بشر به خصوص در حوزه ی فن آوری، پیچیدگی فزاینده سازمان ها و نیاز روزافزون به تخصص ها، دانش ها و مهارت های مختلف ضمن آنکه جایگاه و اهمیت نظام آموزش و پرورش را ارتقا بخشیده است، به همان میزان انتظارات و مطالبات برای ارائه ی آموزش و پرورش کیفی را افزایش داده است. امروزه معلم اساسی ترین عنصر در نظام آموزش و پرورش است و میزان صلاحیت، کارآمدی، علاقه مندی، تسلط حرفه ای و مطلع بودن وی تعیین کننده ی کیفیت فرایند یاددهی – یادگیری وتدریس اثربخش است و باور بر این است که معلم به عنوان یک نیروی اخلاقی، از مهم ترین عوامل موثر در رشد و توسعه کیفی محتوایی تعلیم و تربیت است لذا معلمی حرفه ای تخصصی است و صلاحیت اخلاهی، اجتماعی و فنی توام با مهارت های انسانی و ادراکی را می طلبد. موفقیت هر نظام آموزشی به دانش و مهارت های حرفه ای معلم بستگی دارد. از این رو می توان گفت معلم مهم ترین عنصر نظام آموزشی در فرایند یاددهی – یادگیری و معمار اصلی نظام آموزشی است. جهان به سرعت دگرگون می شود و معلمان نیز مانند دیگرگروه های حرفه ای با این وضعیت رو به رو می شوند که آموزش های اولیه ی آنان در جهان امروز، چندان مفید نخواهد بود و باید به طور مستمر دانش خود را به روز کنند. در این پژوهش ضمن بیان ضروریات حرفه ای شدن معلمان عوامل ارتقای حرفه ای معلمان بیان شده است.
◀️ سعیده باطنی، سرگروه توسعه استان قم
◀️ لینک سایت گروه توسعه شایستگی های حرفه ای معلمان استان قم
http://second.qomgt.ir/index.php/development
◀️ لینک گروه تلگرامی دبیرخانه کشوری توسعه شایستگیهای حرفهای معلمان، مستقر در استان زنجان?
https://t.me/joinchat/m-IUdcJ3_WliZjY0