مـــســـابــقــه ـســـابــقــه راویان بزرگ ✍ نویسندگان کوچک

? مـــســـابــقــه   مـــســـابــقــه ?

? راویان بزرگ  ✍ نویسندگان کوچک

? ویژه تمامی دانش آموزان

? در قالب مصاحبه و نگارش بهترین خاطرات عشق و حماسه از پیشکسوتان خانواده، مدیران و خانواده های معزز شهدا

#حوزه_یک_شهید_فهمیده_برادر
#حوزه_یک_شهید_فهمیده_خواهر
#سازمان_بسیج_دانش_آموزی_استان_قم

?? کانال اساتید انقلابی و نخبگان علمی

 

انقلاب اسلامی مقتدرانه به سمت اهدافش حرکت می‌کند

سردار محمد رضا موحد:

انقلاب اسلامی مقتدرانه به سمت اهدافش حرکت می‌کند

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) استان قم گفت: به‌رغم توطئه‌های همه‌جانبه دشمنان، انقلاب اسلامی باقدرت و اقتدار به سمت اهداف تعیین‌شده خود پیش می‌رود.

 سردار محمدرضا موحد روز پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه استاد شبکه تربیتی صالحین، طی سخنانی اهمیت و تأثیرگذاری بسیج در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را مورداشاره قرار داد و اضافه کرد: شجره طیبه بسیج یکی از ابتکارات و معجزات امام راحل و پایه محکم و استواری در پاسداری از انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم منویات رهبر معظم انقلاب در رابطه با بسیج را موردتوجه قرار داد و یادآور شد: باوجود همه اقدامات انجام‌شده همچنان عمق‌بخشی در ابعاد تربیتی، معرفتی و کادر سازی برای نظام اسلامی به‌خصوص در شبکه تربیتی صالحین احساس می‌شود.

سردار موحد بابیان اینکه با تقویت و عمق‌بخشی به روح تربیتی، معرفتی و تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب عبور از فتنه‌ها و حوادث آسان‌تر می‌شود، گفت: وجود طلاب جهادی و انقلابی در کنار نیروی انسانی قوی در قم می‌تواند برای استان‌های دیگر الگوپذیر و الهام‌بخش شود.

وی با اشاره به فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی، بیان داشت: به‌رغم توطئه‌های همه‌جانبه دشمنان، انقلاب اسلامی باقدرت و اقتدار به سمت اهداف تعیین‌شده خود پیش می‌رود.

? ادامه مطلب در لینک زیر ??

https://basijnews.ir/00doHF

?? کانال اساتید انقلابی و نخبگان علمی

اجتماع بزرگ(دختران سلیمانی) در قم

   اجتماع بزرگ دختران سلیمانی در قم 

   با حضور خانواده شهدا ، فرهنگیان و دانش آموزان قم 

   همه مادران و دختران دعوتید به مهمانی دختران سلیمانی 

5 دی ماه روز ایمنی در برابر زلزله

به مناسبت 5 دی روز ایمنی در برابر زلزله

"روز ملی ایمنی در برابر زلزله،روز گسترش فرهنگ ایمنی در جامعه است"

بنا بر تصمیم شورایعالی انقلاب فرهنگی، روز 5 دی "  و سالروز زلزله بم" روز ملّی ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی" نامیده شده است و هدف از یادآوری و بزرگداشت آن جلب نظر و توجه عمومی به مخاطرات ناشی از وقوع پدیده‌های طبیعی مانند زلزله، سیل، طوفان،خشکسالی و شناسایی عوامل پیشگیری و کاهش خسارات ناشی از آن خصوصاً تلفات جانی و گسترش فرهنگ ایمنی در جامعه است.

بی تردید شناخت پدیده زلزله و سایر سوانح طبیعی و ارائه الگولهای مناسب برای رفتار جمعی و فردی مردم در قبل ، حین و بعد از این سوانح می تواند از اثرات مخرب آنها بکاهد . قرار گرفتن ایران در بخشی از کمربند کوهزائی آلپ هیمالیا که یکی از جوانترین نواحی کوهزائی جهان محسوب می شود باعث شده که فلات ایران از لحاظ زلزله خیزی بسیار فعال بوده و هر از چند گاهی هزاران نفر با رویداد زمین لرزه های ویرانگر به کام نیستی بروند. زمین لرزه های اخیری که در ایران رخ داده ما را بر آن وا می دارد که هر روز آماده تر از روز قبل خود را در برابر حوادث نمائیم ، زمین لرزه های سال 1369 استانهای گیلان و زنجان ، زمین لرزه سال 1374 استانهای اردبیل و خراسان ، زمین لرزه پنجم دیماه سال 1382 استان کرمان( بم) ، زمین لرزه سال 1383استان مازندران( بلده)وزمین لرزه سال1396کرمانشاه.

 

تاثیرمعلمان

 
????????
تاثیرمعلمان درسلامت روان دانش آموزان(قسمت دوم)

????????
شناخت توانائیها ، نیازها ، ناسازگاریها و ویژگیهای رفتار و خصوصیات روانی کودکان و نوجوانان از اهمیت ویژه ای برخوردار است . این شناخت باعث درک کودکان می شود و همچنین زمینه ای برای برنامه ریزی و به کار بردن امکانات آموزشی و پرورشی می شود ، مادامی که کودکان نتوانند تحمل کردن مدرسه را یاد بگیرند کوشش در زمینه ی یادگیری آنان بی ثمر خواهد بود . کودکان آسیب پذیر از لحاظ عاطفی را نمی توان مجبور به شرکت در فعالیتهای مدرسه کرد مگر آن که بتوانند معلم و مدرسه را بپذیرند و به آن اطمینان و اعتماد کنند ، فشار بر چنین کودکانی تنها براساس تهدید در آنان می افزاید و این افزایش به نوبه ی خود اضطراب نفرت و اشکال مختلف رفتار منفی گرایانه را در آنان تشدید می کند.
????????

تاثیرمعلمان

 

?????????
تاثیرمعلمان درسلامت روان دانش آموزان (قسمت اول)


تاثیر معلم در تربیت دانش آموز بر هیچ کس پوشیده نیست ، تماس نزدیک بین معلم و دانش آموز و نفوذی که معلم بر دانش آموز دارد نقش مهمی در علامت فکری و روانی ایشان ایفا می کند و ممکن است به شیوه های گوناگون مثل تقلید الگوسازی و گاهی اوقات همانندسازی بروزکند . معلم باید علاوه بر نقش تربیتی و پرورشی که در مدارس انجام می دهد الگودهی را به عنوان یک ابزار تربیتی مورد استفاده قرار دهد . معلم به دقت ، تفکر دانش آموزان را تحت نظر قرار می دهد در مواقع مناسب توجه آنان را به کل هستی و مبدا خلقت جلب نماید و همچنین با رفتار خود ارزش ها را در دانش آموزان درونی سازد.روانشناسان و مربیان تعلیم و تربیت معلم را مرجع واقعیت برای کودک می دانند ، در این حیطه از آنان انتظار می رود رفتار فعالیت های معمولی خویش را براساس اصول و ضوابط سلامت روان مورد آزمون و ارزشیابی قرار دهند و با آزمون نگرش ها و احساسات ، ارزشها و رفتار خویش از سویی و مشاهده ی کودکان و تعبیر و تفسیر رفتار آنان و کشف مشکلاتشان می توانند موفقیت های آموزشی را در جهت مثبت ، پیشگیری و یادرمانی از نو سازمان دهند.
?????????