فراخوان تولید محتوای آموزشی برای کتاب نونگاشت شیمی دهم

با عنایت به تغییرات انجام شده در کتاب های درسی و اتخاذ رویکرد حل مسأله در بسیاری از مباحث درسی، توجه به این رویکرد در تولید مواد و رسانه های یادگیری الکترونیکی مورد تأکید است. از شرکت کنندگان محترم انتظار می رود مواد و رسانه های تولید شده خود را پیرامون آن دسته از مفاهیم کتاب شیمی دهم که از نظر تدریس و یادگیری نیازمند توجه بیشتر بوده و تشخیص داده می‌شود که وجود مواد و رسانه ها می تواند به غنی سازی  محتوای کتاب درسی و آسان‌سازی  یادگیری کمک نماید ، سازمان داده و نسبت به تولید آن اقدام نمایند. محور های تولید محتوای الکترونیکی پیشنهادی می تواند در حوزه های زیر باشد:


1.  تولید درس‌افزارهای آموزشی متناسب با موضوعات کتاب‌                  

2.  تولید اجزای آموزشی متناسب با موضوعات کتاب‌ (منظور از اجزای آموزشی، بخش‌های کوچکی از یک محتوا مانند یک آزمایش و یا شبیه سازی و ... می‌باشند،که به صورت محتوای الکترونیکی تعاملی تولید گردیده است .)             

3. تولید نرم افزارهای بازی و سرگرمی آموزشی با تأکید بر مفاهیم کتاب‌    

 

ضمنا محتوای تولید شده می تواند برای اجرا در رایانه تحت ویندوز و یا برای اجرا در تلفن های هوشمند با قابلیت اجرا تحت سیستم عامل اندروید طراحی شده باشد.

همکاران عزیز، تا پایان بهمن 95 فرصت دارند تا محصولات تولیدی خود را به گروه های آموزشی نواحی ارسال فرمایند. پس از ارزیابی، محصولات برتر به گروه شیمی استان ارسال خواهد شد.

 

برای مشاهده بخشنامه فراخوان مسابقات وفراخوان ها اینجا کلیک کنید.