برای دریافت فایل منابع عمومی اینجا را کلیک کنید.
برای دریافت فایل منابع اختصاصی اینجا را کلیک کنید.
برای دریافت فایل منابع عمومی اینجا را کلیک کنید.
برای دریافت فایل منابع اختصاصی اینجا را کلیک کنید.
|
1) 2 |
2) 3 |
3) 1 |
4) 4 |
5) 4 |
6) 2 |
7) 3 |
|
8) 3 |
9) 1 |
10) 2 |
11) 1 |
12) 4 |
13) 2 |
14) 1 |
|
15) 2 |
16) 3 |
17) 4 |
18) 1 |
19) 4 |
20) 3 |
21) 3 |
|
22) 2 |
23) 2 |
24) 1 |
25) 4 |
26) 1 |
27)1 |
28) 2 |
|
29) 3 |
30) 4 |
31) 3 |
32) 2 |
33) 1 |
34) 3 |
35) 4 |
|
36) 2 |
37) 1 |
38) 4 |
39) 3 |
40) 2 |
41) 1 |
42) 4 |
|
43) 1 |
44) 2 |
45) 3 |
46) 4 |
47) 2 |
48) 4 |
49) 3 |
|
50) 3 |
51) 1 |
52) 4 |
53) 1 |
54) 2 |
55) 1 |
56) 3 |
|
57) 3 |
58) 1 |
59) 1 |
60) 4 |
61) 3 |
62) 3 |
63) 2 |
|
64) 3 |
65) 2 |
66) 2 |
67) 4 |
68) 2 |
69) 1 |
70) 2 |
برای دانلود فایل اینجا را کلیک کنید.
مکث کنید ، منتظر بمانید تا همه ی کلاس آماده شود . تک تک دانش آموزان را از نظر بگذرانید ، قبل از آن که همه ی کلاس آماده شود ، تدریس خود را شروع نکنید.
اگر کلاس شلوغ است ، به دانش آموزان شلوغ ، خیره شوید ، تغییر فعالیت دهید ( مثل جابه جایی صندلی کلاس ، نگاه به دفتر نمره و نگاه به دانش آموزان و … ).
هرگز تدریس خود را با ارعاب و تهدید آغاز نکنید . صحبت های خود را دوستانه و به آرامی آغاز کنید .
از مطالب درس قبلی سوال کنید ، بدون یادآوری درس قبلی درس جدید را آغاز نکنید .
برای تدریس درس جدید ، دانش آموزان را آماده کنید ، و برای آماده سازی ، سوألات غیر مستقیم اما در ارتباط با درس جدید از دانش آموزان بپرسید.
تدریس خود را با مثال های ساده ، به روز و کاربردی آغاز کنید . از بیان مثال های تکراری و اصطلاحات فنی تا حدامکان بپرهیزید.
مقدمات تدریس را آن قدر طولانی نکنید که دانش آموزان برای یادگیری موضوع اصلی درس ، خسته شوند .
در این مرحله ، بر موضوع درس تمرکز کنید ، و تدریس خود را پی بگیرید .