انقلاب اسلامی مقتدرانه به سمت اهدافش حرکت می‌کند

سردار محمد رضا موحد:

انقلاب اسلامی مقتدرانه به سمت اهدافش حرکت می‌کند

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) استان قم گفت: به‌رغم توطئه‌های همه‌جانبه دشمنان، انقلاب اسلامی باقدرت و اقتدار به سمت اهداف تعیین‌شده خود پیش می‌رود.

 سردار محمدرضا موحد روز پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه استاد شبکه تربیتی صالحین، طی سخنانی اهمیت و تأثیرگذاری بسیج در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را مورداشاره قرار داد و اضافه کرد: شجره طیبه بسیج یکی از ابتکارات و معجزات امام راحل و پایه محکم و استواری در پاسداری از انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم منویات رهبر معظم انقلاب در رابطه با بسیج را موردتوجه قرار داد و یادآور شد: باوجود همه اقدامات انجام‌شده همچنان عمق‌بخشی در ابعاد تربیتی، معرفتی و کادر سازی برای نظام اسلامی به‌خصوص در شبکه تربیتی صالحین احساس می‌شود.

سردار موحد بابیان اینکه با تقویت و عمق‌بخشی به روح تربیتی، معرفتی و تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب عبور از فتنه‌ها و حوادث آسان‌تر می‌شود، گفت: وجود طلاب جهادی و انقلابی در کنار نیروی انسانی قوی در قم می‌تواند برای استان‌های دیگر الگوپذیر و الهام‌بخش شود.

وی با اشاره به فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی، بیان داشت: به‌رغم توطئه‌های همه‌جانبه دشمنان، انقلاب اسلامی باقدرت و اقتدار به سمت اهداف تعیین‌شده خود پیش می‌رود.

? ادامه مطلب در لینک زیر ??

https://basijnews.ir/00doHF

?? کانال اساتید انقلابی و نخبگان علمی