سخنرانی مسئول دبیرخانه

سخنرانی مسئول دبیرخانه در همایش پدافند غیرعامل

مسئول دبیرخانه راهبری کشوری آمادگی دفاعی و مشاور مسئول کمیته پدافند غیرعامل وزارت آموزش و پرورش :

 8 کتاب ویژه پدافند غیر عامل با سطح بندی مخاطبان در دست تالیف است.

همایش پداغند غیر عامل اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با حضور مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری تهران، مسئول دبیرخانه راهبری کشوری آمادگی دفاعی و مشاور مسئول کمیته پدافند غیرعامل وزارت آموزش و پرورش، شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ، روسای ادارات و مناطق 21 گانه اداره کل شهرستان های استان تهران در سالن همایش ولایت این اداره کل برگزار شد .

آقای دکتر قهرمانی مسئول دبیرخانه راهبری کشوری آمادگی دفاعی و مشاور مسئول کمیته پدافند غیرعامل وزارت آموزش و پرورش گفت : یکی از اساسی ترین کارهای این کمیته امسال تدوین سند پدافند غیر عامل در آموزش و پرورش است که در چند روز آینده با حضور مسئولین از ان رونمایی خواهد شد .

وی با اشاره به اینکه امسال در بحث پدافند غیر عامل ، سال آموزش در نظر گرفته شده است تاکید کرد : در سال جاری 8 کتاب با سطح بندی مخاطبان در تمامی پایه های تحصیلی تالیف شده که به زودی منتشر و در اختیار فراگیران خود قرار خواهد گرفت.

قهرمانی ادامه داد : در بحث آسیب ها و خطرات پیرامون دختران نیز این کمیته کتابی ویژه دانش آموزان دختر دوره متوسطه طراحی  و تدوین کرده است تا به شکلی تخصصی این قشر از جوانان جامعه را با تهدیدات و آسیب هایی که پیرامون آنهاست آشنا نماید .

مسئول دبیرخانه راهبری کشوری آمادگی دفاعی و مشاور مسئول کمیته پدافند غیرعامل وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: برای معلمین و اولیای دانش آموزان نیز برنامه های آموزشی متعددی پیش بینی شده است که از جمله آنها برگزاری دوره آموزشی تربیت مدرس در تهران است که در آن مربیان پس از کسب آموزش های لازم در استان های خود به تدریس پیرامون برنامه های پدافند غیر عامل خواهند پرداخت .

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد : این دبیرخانه در تالیف کتاب آمادگی دفاعی و راهنمای معلم نیز نقش فعال داشته و جزو گروه مولفان در آن می باشد ، همچنین دوره های آموزشی ویژه سرایداران نیز از مجموعه فعالیت های این کمیته است . شایان ذکر است در حاشیه این همایش نمایشگاه پدافند غیر عامل نیز برگزار شده بود که مورد استقبال شرکت کنندگان قرار گرفت .