بارم بندی کتب سه پایه متوسطه دوم
پایه دهم:
http://s6.picofile.com/file/8381830284/barm_10_97.pdf.html
پایه یازدهم:
http://s7.picofile.com/file/8381830350/barm_11_97.pdf.html
پایه دوازدهم:
پایه دهم:
http://s6.picofile.com/file/8381830284/barm_10_97.pdf.html
پایه یازدهم:
http://s7.picofile.com/file/8381830350/barm_11_97.pdf.html
پایه دوازدهم:
باسمه تعالی
آیافرآیند آموزش با ارزشیابی خاتمه می یابد؟
ازآنجا که شیوه نامه ی طرّاحی سؤالات مفهومی و استاندارد به صورت جداگانه در وبسایت قابل دریافت و در دسترس می باشد در این گفتار از بیان انواع سؤالات، مزایا و معایب و قواعد طرّاحی هر یک خودداری شده، تنها به نکات جانبی در طرح سؤال که البته تأثیر مستقیم بر فرآیند یادگیری دارد اشاره می شود.
قطعا چنین ارزشیابی ای فراهم کننده ی زمینه های رشد حرفه ای معلّم می باشد چرا که تشخیص نقاط قوّت، سبب تقویت شیوه های کارا و اثربخش گشته، تعیین نقاط ضعف و کاستی ها نیز زمینه ی جبران شیوه های ناکارآمد و غیرمؤثّر را فراهم می سازد و این مهم جز با تحلیل و بررسی دقیق سؤالات و پاسخ های دانش آموزان ممکن نخواهد بود.
http://s3.faza98.com/dl/Xa13Ao/
نمونه طرح درس پیشنهادی پایه چهارم درس2 روزانه.doc