همکاران محترم جهت دریافت فیلم جشنواره تدریس ریاضی یک از گروه ریاضی استان با اعلام نیاز در ایمیل گروه به آدرس این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید با گروه هماهنگ نموده تا سی دی این تدریس ها را دریافت نمایید.
سوالات مسابقه تعاریف ریاضی
با سلام فایل سوالات مسابقه تعاریف ریاضی در زیر پیوست شده است.
جواب های درست هفته بعد اعلام می شود.
نتایج انشالله اردیبهشت سال بعد اعلام میگردد.
تمدید جشنواره غیر حضوری سوال برتر
مهلت ارسال آثار و سوالات جشنواره ریاضی 3 تا تاریخ 97/11/20 تمدید گردید
شاخص های طراحی سوال
برای حضور موثر تر در جشنواره طراحی سوال نیاز است به آیتم ها و اصول طراحی سوال تسلط داشت و آنها را اجرا نمود می توانید شاخص های طراحی سوال ریاضی 3 را از اینجا دانلود فرمایید:
فایل اول
لطفا سوالات با فونت b نازنین و اندازه قلم 14 در قالبهای ورد و پی دی اف ساخته و ارسال شود
جشنواره غیر حضوری کشوری طرح سوال ریاضی 3 براساس زمان بندی خردادماه
نظارت بالینی (کلینیکی) و روش های برخورد با معلم در آن
چکیده مقاله:
در حقیقت نظارت و راهنمایی آموزش بالینی، مطالعه رفتار معلم در کلاس درس با روش نظام مند و منظم و در جوی همراه با همکاری و احترام متقابل است و مجموعه ای از فعالیت هایی است که برای اصلاح فرآیند تدریس و یادگیری طراحی شده است. در مواجهه با برخی از روش ها یا راهبردها جهت رفتار با معلم، راهنمای آموزشی با مدیر، باید راهبردهای مؤثرتر را با توجه به اهداف، گروه های معین، موقعیت های معین و شخصیت ویژه ی معلم انتخاب کند. یکی از انواع روش های مستقیم نظارتی مدیران و راهنمایان آموزشی، نظارت و راهنمایی بالینی است. در این روش، شیوه های برخورد با معلم به چهار روش عمده ی رویکرد کنترل دستوری، رویکرد مشارکتی، رویکرد اطلاعات دستوری و رویکرد غیردستوری تقسیم می شوند که آگاهی مدیران مدارس از این رویکردها می تواند آنان را در نحوه ی مناسب برخورد و رفتار با معلمان یاری رساندو باعث جلب اعتماد و احترام آنان شده و موجبات رضایت آنان را جلب نماید، که این امر در نهایت منجر به همکاری و رشد و پیشرفت حرفه ای میان آنان شده و شکوفایی و رشد و پیشرفت مدارس و آموزش و پرورش را در پی خواهد داشت. در این مقاله، نظارت و راهنمایی آموزشی بالینی و روش های برخورد با معلمان در آن به اجمال مورد بحث و بررسی قرار می گیرد. روش مقاله حاضر کتابخانه ای (مروری) با استفاده از منابع مختلف از جمله کتب، مقالات و ... می باشد.
کلیدواژهها:
نظارت بالینی، روش کنترل دستوری، روش مشارکتی، روش اطلاعات دستوری، روش غیردستوری
آدرس و لینک مقاله:
https://www.civilica.com/Paper-EMCONF02-EMCONF02_014.html
کد COI مقاله: EMCONF02_014